Så lang tid er det igjen

torsdag 28. februar 2008

Brev fra Speak!

I dag når jeg og mamma kjørte hjem fra håndballtreningen, fikk jeg henne til å stoppe ved postkassen fordi jeg var helt sikkert på at i dag skulle jeg få brev fra Speak! Og det fikk jeg!

Det var ikke så mye info som jeg ikke visste fra før, men greit å få uansett :)
Brevet inneholdt:

- Brev fra Kari om hva som skjer fremover
- Godkjenning av år i utland
- Nyttige amerikanske ord og uttrykk
- Skolesystemet i Usa
- Søknaden din i Usa
- Områderepresentanten
- Vertsfamilen
- Nyttige nettsteder

Vi skal visst få et nytt brev allerede neste uke, så det blir spennede å se om vi faktisk får det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei:p Vet du hvordan jeg legger til andre blogger på siden min, ved siden av selve bloggen liksom?:p Linken til en blogg eller internettside altså.

Ingrid i Usa sa...

Hei :)

1. Gå inn på kontrollpanelet ditt på Blogspot og trykk på Utforming. Om du kommer på innleggssiden så trykk på Mal -> Sideelementer. Du vil nå få opp en layout av bloggen din.

2. Trykk på "Legg til et sideelement" og deretter "Liste over koblinger". Da får du opp en boks hvor du kan legge til linker. I tittel skriver du fks. Andre bloggere, lenker eller det du ønsker.. Antall koblinger som skal vises i listen trenger du ikke fylle ut og heller ikke sortere. Fyll ut en link og navnet på linken og trykk "Legg til kobling". Nå kan du skrive inn en ny adresse om du skal legge til flere. Om du er ferdig trykker du "Lagre endringer".

3. Nå kan du flytte boksen din du vil på layouten og klikk "Lagre". Du er nå ferdig