Så lang tid er det igjen

onsdag 27. februar 2008

Drømmen

Siden jeg nesten blir gal av å vente på vertsfamile, tenkte jeg at jeg kunne lage en liten liste over hva som hadde vært drømmefamilien/plassen å få.

Familen:

- 2-3 unger. 1 jente som er like gammel som meg, 1 gutt/jente på rundt 13/14/15 og 1 gutt/jente på rundt 6/7/8 år.
- God økonomisk trygghet , så at jeg ikke blir som en belastning.
- En aktiv famile som er glad i å reise og finne på masse moro

Huset:

- Trådløst internett
- Eget rom med dobbeltseng, walk-in closet og eget bad

Skolen:
- En ganske liten skole, med mer enn 200 men mindre enn 1000 elever.
- Godt faglig utvalg
- Tennis som fall-sport og Volleyball som spring-sport
- Flinke lærere

Plassen:
- Stat spiller ingen rolle, men sier ikke nei takk til varmere klima!
- Ha Wal-Mart, Starbucks,Wendy's og Taco bell
- En insjø/strand/badeplass
- Kino med godt utvalg av filmer
- Kjøpesenter(e) med mange butikker som Old Navy og American Eagel
- En plass der mange kjente band holder konserter

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Nathalie sa...

Jeg håper på en plass der kjente band spiller, en bra familie, internett, en bra skole med ca 500 elever? Har også lyst på et litt varmere klima :D