Så lang tid er det igjen

tirsdag 20. mai 2008

70 dager

Jaa.. Da er det bare 70 dager igjen!
Profilen min har nå blitt fjernet helt fra Aspect Foundation, så håper at jeg kanskje har fått permanent familie nå.

I helga var jeg og Eline i Lillehammer på opplæring og vi hadde det kjempekoselig sammen :)
Slutter på hunderfossen 24.Juli, så da blir det hjem til Steinkjer å bare vaske klær og si ha det til alle sammen, før jeg drar til Oslo. Tror flyet mitt går 11:25, men er ikke helt sikker.

Det er mye som skjer framover nå! Blir 17 år på torsdag 22. så blir det feiring 23. Mai :)
Så satser jeg på å ikke komme opp i noen eksamener, men det ender nok med at jeg kommer opp i både muntlig og skriftlig :p

Fant også ut at "hostemom" har bursdag den 23., så da blir det vell en mail over til Alabama :)

Ingen kommentarer: