Så lang tid er det igjen

lørdag 31. mai 2008

2 måneder igjen!


Nå er det faktisk bare 2 månder igjen til jeg flytter, og det er ikke lang tid!
Jeg har snakket kjempemye med hostmom i det siste og det virker som jeg passer bra inn i familien :-D

Hun forteller masse om hva de liker å gjøre og ting de vil ta meg med på.
Kan fortelle litt om hva vi har snakket om.

- Hun har billetter til en baseballkamp i August.
- Jeg får eget rom og bad
- Skolebussen går klokken 07:00 ><
- De går i "kirken" hver Onsdag og Søndag
- De vil ha meg med på campingturer
- Jeg får gratisbilletter til de fleste konsertene og show i nærheten, siden Ken jobber med lyd
- De er veldig impulsive
- Hostbesteforeldrene mine har basseng som de bruke å være med på Søndager

Fikk også visumsøknaden i dag og jeg kan ikke si jeg gleder meg til å sette meg ned med den.. Skal etter planen til Oslo den 2. Juli for å søke visum.

Ingen kommentarer: