Så lang tid er det igjen

onsdag 23. april 2008

100 Days

I dag er det akkurat 100 dager til jeg drar hvis alt går etter planen!
100 dager høres jo egentlig ganske lenge ut, men med tanke på at det er bare rundt 3 måneder til, høres det straks myyye kortere ut.

Ganske skremmende tanke egentlig.. 100 dager og jeg må reise fra alt jeg kjenner og ca. 30 av de dagene skal jo tilbringes på en gård utenfor Lillehammer.

Nei, men jeg må si jeg virkelig gleder meg til å flytte til Alabama nå :D
Gjett hvilken sang jeg har hørt på i det siste!
Gjettet du Sweet Home Alabama? Da hadde du rett :D

Legger ved ei tegning over hvordan skolen min skal se ut når den er ferdig:


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan fikk du den nedtellingsklokka??

Ingrid i Usa sa...

Bare trykk på klokka, så får du muligheten til å lage din egen ;)

Ingrid i Usa sa...

eller gå inn på
http://www.dailiescountdown.no/

Inga sa...

Den skolen din va hot ;o

Marina sa...

skolen så jo skikkelig bra ut! sånn high school's som man ser på film, hehe ;)
Jeg er sjalu!