Så lang tid er det igjen

søndag 20. april 2008

Tullball

Nå har det skjedd veldig mye de siste dagene!
Har snakket med Speak og Trista, og det viser seg at The Ehlers bare er en velkomstfamilie som jeg skal bo hos hvis de ikke finner en annen famile. Jeg har også skiftet by og skole. Den nye skolen min heter nå Calera High School og ligger da i Calera. Jeg var vist "a very lucky girl" som skulle få gå på den skolen siden den ikke åpner før i august og det er ikke så mange som får gå på den!
Været i Calera området skal visst være helt wonderful, så gleder meg til det :D

Jeg blir junior og jeg får ikke muligheten for å ta førerkortet, så da får jeg heller ta det når jeg kommer hjem. Men jeg skal smiske meg til å få ha Cap&Gown!
De tilbyr heller ikke tennis på skolen, men tror jeg skal satse på volleyball eller noe sånt.

Var på infomøte i Trondheim i dag. Kan ikke påstå at jeg lærte så mye, men det var helt greit.
Stygge sekker fikk vi i alle fall :p

1 kommentar:

Marte sa...

Å, jeg misunner alle som har fått vertsfamilie !!