Så lang tid er det igjen

torsdag 17. april 2008

Sweet home Alabama :D

Da fikk jeg også endelig vertsfamile :D

Jeg skal bo i byen Maylene i Alabama :D:D
Byen har ca. 5000 innbyggerer og ligger ikke langt unna hovedstaden Birmingham :D
Jeg skal bo hos familien Ehlers som består av:
Hostdad James som er 38 år og jobber som Service Technician.
Hostmom Trista som er 34 år og jobber som Regional Manager.
Hostbrother Laine som er 9 år
Hostsister Bryne som er 1 år
Hostgrandma som er gammel :P

De liker å se på tv, film, lese bøker, dra på sportsarrangementer, reise, fotografering og jankt.
De driver med mange sporter som: gåing, bowling, fisking, jakting og amerikansk fotball.

De har 2 hunder som heter Boris og Luda.

Jeg skal gå på Thompson High School som starter allerede 7. August, såå jeg går nok desverre glipp av New York :( Men saster på å bli med til Hawaii :D

Kommer tilbake med mer info når jeg har snakket med hostmom :)

Ingen kommentarer: