Så lang tid er det igjen

tirsdag 3. juni 2008

Kroneis

Akkurat nå sitter jeg på verandaen og spiser krone-is med hele trynet :)
Det er hærlige 30 varmegrader ute, noe som passer meg helt perfekt!

Jeg har snakket med Camilla som bodde hos The Prady's i år. Hun sa at de var helt topp, men at det var veldig religiøse. But hey, jeg skal da oppleve noe nytt!
Har snakket mer med Marcie og ord som: "You will fit in perfect!!" og "We can't wait to finaly meet you!" Varmer veldig :)

Er i full gang med visumsøknaden og gleder meg til jeg er ferdig med den!
Jeg skulle egentlig på ambasaden den 2. Juli, men jeg hadde sett feil på jobbplanen, så jeg jobber den dagen. Så jeg og Martin skal på ambasaden den 25. Juni.

Marcie sendte meg noen bilder av huset som jeg tenkte jeg kunne legge ut:
KjøkkenetHuset i februar, det var visst det meste av snø som kom i år.

Soverommet mitt


Badet mitt.



1 kommentar:

Anonym sa...

Heia: D jeg skal også reise med speak til høsten: )