Så lang tid er det igjen

onsdag 25. juni 2008

Goodbye-party og Ambasaden






På mandag hadde jeg et lite goodbye-party der jeg fikk si ha det til noen av jentene som jeg sannsynligvis ikke får se før jeg drar..

Jeg, Mia og mamma kjørte til Øyer tirsdags morgen, og kom fram i 19:00 tiden.
Jeg og mamma stod opp klokken 05:30 i dag for å ta toget inn til Oslo. 05:30 er alt for tidlig, og jeg lover meg selv at jeg aldri skal ha en jobb der jeg må stå opp så tidlig hver dag!

Jeg møtte Martin, så gikk vi til Speak-kontoret der vi hilste på Kari og hun gikk igjennom søknadene våre. Videre gikk turen til Ambasaden, der køen var forholdsvis kort. Jeg kom meg gjennom security og skulle lever inn papirene mine da det gikk opp for meg: Jeg hadde glemt igjen pengene i bagen som Speak passet på!
Så da måtte jeg løpe tilbake til Speak-kontoret og hente pengene.
Så stilte jeg meg i kø igjen, og kom i snakk med enda ei som skulle reise med Speak.

Selve tiden inne på ambasaden gikk ganske fort og hun dama i skranken spurte meg bare om New York, om jeg hadde vært arrestert og om hvem som skulle betale året for meg.

Så gikk vi på peppes å spiste litt mat, så på den nye opraen, slottet og ned på Aker Brygg. Så gikk jeg og mamma tilbake til togstasjonen for å ta toget tilbake til Lillehammer.

3 kommentarer:

lene-mari sollie sa...

hei. legger deg til jeg, skal også til usa! :) kjenner forøvrig en som heter marielle som også skal til alabama!

Ingrid i Usa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingrid i Usa sa...

Så kult! :-D
Vet du hvor i Alabama hun skal? :)