Så lang tid er det igjen

søndag 22. juni 2008

The latest 911

1 månde, 1 uke og 1 dag. Det er tallene som møter meg når jeg logger på datan!
Det begynner å nærme seg veldig nå! Snakket en del med Marcie på Facebook på Fredag, og de hadde kjøpt bursdagsgave som de skulle sende i posten til meg :-D
Jeg tror virkelig Aspect har funnet en perfect match!
Jeg har jo ikke møtt de enda, men det føles så bra :-)

I morgen er det avskjedsfest før jeg og Mia drar til Lillehammer på tirsdag. Må stå opp umenneskelig tidlig på onsdag for å ta 06:19 toget fra Lillehammer til Oslo..
Hadde håpt jeg skulle få DS-2019 før jeg dro til ambasaden, men det ser dårlig ut nå.

Iiih, har helt dilla på Mr. Brightside nå!

2 kommentarer:

Inga sa...

The Killers e så syykt bra :D
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
Cause I'm Mr. Brightside
<3

Ingrid i Usa sa...

Såklart e the killers bra :-D
Bli så glad kvar gang æ høre på dæm!
<3