Så lang tid er det igjen

torsdag 10. juli 2008

Frustrert!

I dag er jeg frustrert, veldig frustrert!

- Jeg har enda ikke fått flytider
- Jeg har ikke fått melding fra Vigo
- Jeg har ikke fått tilbake passet mitt og visum (ingen bombe akkurat)
- Det tar 98765432456 år å laste ned Criminal Minds og Seinfeld
- Jeg har ikke spist sjokolade siden 21. Juni


Da hjelper det med 4 sessonger med House på datan, Riskaker med sjokoladepålegg og å drømme seg tilbake til Malta 07 med Sound of freedom, Rise up og dette bildet:

4 kommentarer:

Ida sa...

ekke no vits å laste ned når du ser gratis på www.surfthechannel.com :)

Ingrid i Usa sa...

I knooow, men nettet er så tregt her at det tar 67898 timer å laste inn en episode.. :-p

Anonym sa...

Jeg var også på malta 07 :) Det var GØY!
Flytider kommer nok ;)

Ingrid i Usa sa...

Malta 07 var konge :-D
Ja, får håpe de kommer snart :-)