Så lang tid er det igjen

lørdag 5. juli 2008

Utslitt!

Jeg er rett og slett utslitt! Det tar virkelig på å jobbe i grillen! Det er jo såklart veldig gøy og mange trivelige medarbeidere ( og noen kunder) men jesus hvor jævlig mange sure kunder det er! Foreldre som kjefter og unger som skriker!

Var på hunderfossen event i går der vi spiste mat og hadde forskjellige konkuranser. Koselig :-)

Har fått DS-2019 nå, så jeg har skrevet under det ( har ikke peiling på om jeg må gjøre noe mere!) og fått mamma til å betalt SEVIS og sendt kvittering til den også. Måtte faen meg rundt på hele hunderfossen for å få tak i frimerker og konvolutt, men fikk frimerke på gullhuset og konvolutt på hotellet :-) Satser på å få postet det i morgen og krysser både fingre og tær for at jeg får visum! Hvis jeg har gjort noe feil og jeg ikke får visum, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg gjør..

6 kommentarer:

Anonym sa...

har du fått det visum papiret du?:O
har ikke fått det enda:/

men må ikke slite deg helt ut før du drar nå da!:P

Ingrid i Usa sa...

Ja, og nå er jeg endelig ferdig med de! :-)

Nei, skal prøve å spare meg litt til jeg drar :-P

Maren sa...

Har du fått de siste arkene du skal sende til ambassaden? Hmm, hvorfor har ikke jeg fått de? Nå freaker jeg litt ut her. :P

Ingrid i Usa sa...

Jepp ;-) Det virker som at de som har Aspect som underorganiasjon i Usa har fått de, men ikke de som har USSE ;-)

Maren sa...

Aha, takk for svar! :) Da skjønner jeg det. Jeg må si jeg har mindre tro på USSE enn Aspect, men har vel ikke så mye grunnlag for å si det... :P Men USSE virker tregere.

Ingrid i Usa sa...

Ja, vet jo ikke så mye om de enda, men er litt glad jeg har Aspect :-)