Så lang tid er det igjen

mandag 14. juli 2008

I dag er jeg sint.

JEG HATER BLOGGER! Hadde nettopp skrevet et dritlangt innlegg om hvorfor jeg er sint, og det at det ikke blir lagret gjør meg enda sintere!
Jeg hater drittjobben min, jeg hater kunder, jeg hater kunder som klager, jeg hater sure kunder, jeg hater frityrolje i hele trynet, jeg hater å sykle til og fra jobben, jeg hater å ikke ha spist siden i mårrest, jeg hater at da jeg kom hjem gikk strømmen, jeg hater at Speak ikke svarer på mailene mine og jeg hater at jeg fortsatt er sulten selv om jeg har spist middag.

Fikk flytidene mine i dag, ikke fra Speak men fra Marcie.


Oslo - Copenhagen: 07:05 – 08:20
Copenhagen – Atlanta: 11:00 – 14:55
Atlanta – Birmingham: 10:44 – 10:34 ( den skjønner jeg ikke!)

I følge vertsmoren min skal jeg vente 7 timer i Atlanta, men siden hun ikke vil at jeg skal det, skal hun endre flyruten mine eller komme å hente meg i Atlanta :-)

2 kommentarer:

Martin sa...

Ikke vær sint :P

Ingrid i Usa sa...

I knoow, men var litt godt :-D