Så lang tid er det igjen

onsdag 16. juli 2008

I'm the rain king

Det regner ute og det regner mye. Før hatet jeg bestandig regn, men i det siste har jeg elsket det. Det minner meg om den serien som gikk på tv da jeg var mindre. Den startet med en dame som bodde på landsbygda og hun måtte forte seg inn i huset sitt fordi det startet å regne. Hadde også noe med at hun fortalte historier, tror jeg. Noen som husker hva den serien heter?

Tror kanskje jeg skal skifte fra Blogspot til blogg.no , noen som store innvendinger mot det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg vet hvilken serie du snakker om :) den heter "The Tale of Peter Rabbit" eller "Peter Rabbit and his friends" (på engelsk da) av Beatrix Potter!

Martin sa...

"Tror kanskje jeg skal skifte fra Blogspot til blogg.no , noen som store innvendinger mot det?"

Ja.....

Lena og Silje sa...

er blogg.no bedre enn blogspot?? :)

Den serien, var det hun damen som skrev brev liksom?? hehe kanskje jeg bare surrer, men det var vertfall noe med en som satt og malte landskap eller noe, så måtte hun springe hjem når det begynte å regne :)

Ingrid i Usa sa...

Ja, var den serien :-)

Jeg er ikke fan av oppsettet til blogspot og jeg opplever også mye spam. Velger derfor å skifte til blogg.no